کد خبر: 465838
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۲۴:۵۸
| |

طالبان ملاله یوسف‌زی را تهدید کرد

یک شبه‌نظامی پاکستانی طالبان که 9 سال پیش به شلیک و زخمی کردن شدید ملاله یوسف‌زی، برنده نوبل متهم شده بود، تهدید به انجام سوء‌قصد مجدد به جان این زن کرده و در توییتر نوشت: "اشتباهی در کار نخواهد بود. " توییتر به طور دائم حساب توییتری تهدید کننده را بست.

طالبان ملاله یوسف‌زی را تهدید کرد
کد خبر: 465838
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۲۴:۵۸

اعتمادآنلاین| این تهدید یوسف‌زی را تشویق کرد که خودش هم توییت کند و از ارتش پاکستان و عمران‌خان، نخست‌وزیر این کشور بخواهد توضیح دهند چطور تیرانداز ادعایی به وی، "انسان‌الله انسان" از بازداشت دولتی ربوده است.

احسان در سال 2017 بازداشت شد، اما در ژانویه 2020 از خانه به اصطلاح امنی که توسط آژانس اطلاعات پاکستان در آنجا نگهداری می‌شد، گریخت. شرایط دستگیری و فرار او هر دو در هاله‌ای از ابهام و جنجال قرار دارد.

این شبه‌نظامی از زمان فرار خود، از طریق همان حساب توییتری که تهدید ملاله به زبان اردو را منتشر کرده بود، با روزنامه‌نگاران مصاحبه و ارتباط برقرار کرده است. وی بیش از یک حساب توییتر داشته که تمامی آن‌ها مسدود شده‌اند.

رئوف حسن، مشاور نخست‌وزیر پاکستان گفت دولت این کشور در حال بررسی این تهدید است و بلافاصله از توییتر خواسته حساب احسان را ببندد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها