کد خبر: 461717
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۴:۰۶:۱۵
| |

مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد:

برگزاری نشست ایران، ترکیه و آذربایجان به زودی در تهران

وزیر امور خارجه ترکیه از نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و آذربایجان در تهران خبر داد و گفت: در آینده نزدیک اجلاس سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان را خواهیم داشت.

برگزاری نشست ایران، ترکیه و آذربایجان به زودی در تهران
کد خبر: 461717
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۴:۰۶:۱۵

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه ترکیه از نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان و نیز نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه در آینده نزدیک خبر داد.

مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با مهم خواندن روابط دو کشور، بر اهمیت اجرای توافقات دو کشور در حوزه حمل و نقل، تجارت و انرژی تاکید و با توجه به برگزاری هشتمین دور نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور که قرار است در آینده نزدیک در تهران برگزار شود، از افزایش همکاری‌ها در دوره پیش رو خبر داد.

نشست‌های راهبردی ایران - ترکیه، اجلاس سران آستانه، نشست 3 جانبه ایران، ترکیه و آذربایجان، مسائل مربوط به سوریه و نشست اخیر قانون اساسی این کشور در ژنو، همکاری‌های 3 جانبه ایران، ترکیه و افغانستان، همکاری‌های دو کشور درخصوص کرونا و واکسن، از جمله دیگر موضوعات و محورهای مورد گفت‌وگو و تبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در این دیدار بود.

منبع‌: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها