کد خبر: 461661
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۱:۰۵:۰۰
| |

اسراییل: ورود واکسن کرونا به غزه مشروط به آزادی اسرای اسراییلی است

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که مقامات این رژیم صدور مجوز برای ورود هرگونه واکسن کرونا به نوار غزه را مشروط به آزادی اسرای خود در این منطقه کرده‌اند. در این میان، خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز تأکید دارند که پیش از آزادی اسرای‌شان، واکسنی به نوار غزه وارد نشود.

اسراییل: ورود واکسن کرونا به غزه مشروط به آزادی اسرای اسراییلی است
کد خبر: 461661
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که مقامات این رژیم صدور مجوز برای ورود هرگونه واکسن کرونا به نوار غزه را مشروط به آزادی اسرای خود در این منطقه کرده اند.


رژیم صهیونیستی همچنان در مسیر ورود واکسن کرونا به نوار غزه مانع‌تراشی می‌کند. این رژیم برای صدور مجوز ورود واکسن کرونا به باریکه غزه شرطی تعیین کرده است.

براساس این گزارش، مقامات این رژیم صدور مجوز برای ورود هرگونه واکسن کرونا به نوار غزه را مشروط به آزادی اسرای خود در این منطقه کرده‌اند. در این میان، خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز تأکید دارند که پیش از آزادی اسرای‌شان، واکسنی به نوار غزه وارد نشود.

رژیم صهیونیستی در حالی در مسیر ورود واکسن کرونا به غزه سنگ‌اندازی می‌کند که شمار مبتلایان به کووید 19 در این باریکه از 50 هزار نفر فراتر رفته است. اخیراً گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه، نسبت به پیامدهای وخیم ممانعت از ورود دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیازِ نوار غزه برای مقابله با کرونا به رژیم صهیونیستی به شدت هشدار دادند.

این گروه‌ها در بیانیه خود تأکید کردند که اگر جان فلسطینیان در نتیجه ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود تجهیزات پزشکی به غزه به خطر بیفتد، تمامی گزینه‌ها برای مقابله با این رژیم مطرح خواهد بود.

افزون بر این، «جمال الخضری» رئیس کمیته مردمی مبارزه با محاصره غزه در سخنانی گفته بود: علیرغم شیوع ویروس کرونا و رو به وخامت نهادن اوضاع انسانی در نوار غزه، محاصره این منطقه توسط صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و جامعه جهانی نیز عملکرد تأثیرگذاری ندارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها