سفارت‌های رژیم صهیونیستی در بحرین و امارات افتتاح می‌شود

پس از تعویق مجدد سفر بنیامین نتانیاهو به امارات و بحرین، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی نوشت، سفر وی احتمالا ماه آینده برای افتتاح دو سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و منامه انجام شود.

سفارت‌های رژیم صهیونیستی در بحرین و امارات افتتاح می‌شود
کد خبر: 457225
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۵:۲۵:۰۳

اعتمادآنلاین| پس از تعویق مجدد سفر بنیامین نتانیاهو به امارات و بحرین، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی نوشت، سفر وی احتمالا ماه آینده برای افتتاح دو سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و منامه انجام شود.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق الاوسط"، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی «ایتان نائیه» را به عنوان سفیر موقت این رژیم در ابوظبی منصوب کرد.


نائیه، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آنکارا است که در پی تنش در روابط این رژیم و ترکیه در سال 2018 از این کشور اخراج شد و از آن زمان هیچ سمتی را عهده‌دار نبوده است.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به امارات و بحرین به منظور افتتاح سفارت این رژیم در این دو کشور است.

الشرق الاوسط به نقل از منابع رژیم صهیونیستی آورده است که نتانیاهو قرار است در سفر خود به بحرین و امارات که احتمالا ماه آینده و قبل از انتخابات کنست صورت گیرد، سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی، کنسولگری در دبی و سفارت این رژیم در منامه را افتتاح کند.

این منابع تاکید کردند که دو هیئت اسرائیلی از دو هفته پیش به منظور زمینه‌سازی برای سفر نتانیاهو به امارات و بحرین سفر کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها