کد خبر: 457069
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۷:۳۵:۱۶
| |

جو بایدن، مریک گارلند را برای تصدی وزارت دادگستری معرفی خواهد کرد

رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نظر دارد مریک گارلند را برای تصدی وزارت دادگستری و دادستانی کل آمریکا معرفی کند. در حالیکه دونالد ترامپ در مقابل کاخ سفید برای هواداران خود در مخالفت با پیروزی بایدن صحبت می‌کرد،منابع خبری گزارش دادند که رئیس جمهوری منتخب آمریکا، مریک گارلند را برای تصدی این وزارت خانه معرفی خواهد کرد.

جو بایدن، مریک گارلند را برای تصدی وزارت دادگستری معرفی خواهد کرد
کد خبر: 457069
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۷:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نظر دارد مریک گارلند را برای تصدی وزارت دادگستری و دادستانی کل آمریکا معرفی کند.

شبکه خبری سی ان ان روز چهارشنبه در حالیکه دونالد ترامپ در مقابل کاخ سفید برای هواداران خود در مخالفت با پیروزی بایدن صحبت می‌کرد، خبر داد که رئیس جمهوری منتخب آمریکا، مریک گارلند را برای تصدی این وزارت خانه معرفی خواهد کرد.

در حالیکه گارلند هفته‌ها برای تصدی این وزارت‌خانه مطرح بود اما این نگرانی وجود داشت که در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا، نتوانند جایگزینی برای او در دادگاه تجدید نظر کلمبیا بیابند.

اکنون که این خطر برطرف شده و دموکرات‌ها توانسته‌اند در جورجیا برای تصاحب 2 کرسی سنا به پیروزی برسند، این مانع برطرف شده و بایدن گارلند را احتمالا روز پنج‌شنبه به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

به این ترتیب، با نزدیک شدن به 20 ژانویه، بایدن به تکمیل کابینه خود نزدیک‌تر می‌شود.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها