«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دختر صدام حسین از آشتی ریاض و دوحه استقبال کرد

دختر صدام حسین از آنچه که تحت عنوان آشتی بین ریاض و دوحه در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس نام برده می‌شود استقبال کرد.

دختر صدام حسین از آشتی ریاض و دوحه استقبال کرد
کد خبر: 456789
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دختر صدام حسین از آنچه که تحت عنوان آشتی بین ریاض و دوحه در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس نام برده می‌شود استقبال کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رغد صدام حسین که ‌اکنون در اردن اقامت دارد در توییتی نوشت: بین برادران ممکن است در شرایط خاصی اختلافاتی پیش آید و حتی به جنگ هم منجر شود، اما همچنان برادر باقی می‌مانند. من آشتی برادرانه عربستان سعودی و قطر را که سبب می‌شود روابط به حالت طبیعی برگردد به ملل 2 کشور برادر تبریک می‌گویم.

این تبریک در حالی ابراز می‌شود که قطر میزبان فرماندهی مرکزی آمریکا در زمان سرنگونی پدر رغد (صدام حسین) بود و عربستان سعودی هم یکی از مهم‌ترین حامیان این تهاجم به شمار می‌رود، تهاجمی که منجر به اشغال خاک عراق شد.

اگرچه در حال حاضر ساجده همسر اول و اصلی صدام حسین و حلا دختر کوچکش در قطر زندگی می‌کنند.

به گفته کارشناسان، آشتی شورای همکاری خلیج‌فارس اولین قدم در راه اعلام موجودیت ناتوی عربی است قرار است چند کشور عربی دیگر هم به آن بپیوندند و عملاً به ابزار اصلی آمریکا در منطقه برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر تبدیل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها