کد خبر: 451159
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۲:۴۰
| |

قدردانی سفیر امارات در واشنگتن از تصویب طرح فروش جنگنده‌‌های اف 35

پس از تأیید معامله فروش جنگنده‌های اف-35 به امارات، سفیر ابوظبی در واشنگتن ضمن قدردانی از سناتورهای آمریکا گفت که امارات و آمریکا برای مقابله‌ با چالش‌ها همکاری خواهند کرد.

قدردانی سفیر امارات در واشنگتن از تصویب طرح فروش جنگنده‌‌های اف 35
کد خبر: 451159
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۲:۴۰

اعتمادآنلاین| یوسف العتیبه سفیر امارات در واشنگتن، بامداد امروز (پنجشنبه)، از اقدام آمریکا در تصویب طرح فروش جنگنده‌‌های اف-35، پهپاد و موشک به ارزش 23 میلیارد دلار قدردانی کرد.

سفارت امارات در واشنگتن با انتشار پیام سفیر این کشور در حساب توئیتری خود نوشت: «امارات عمیقا از توجه همه سناتورها بابت امروز قدردانی می‌کند. پشتیبانی مستمر آمریکا از امارات عربی متحده این امکان را به ما می‌دهد تا مسئولیت‌پذیری بیشتری در قبال امنیت جمعیمان، ما، شما و شرکای خود، داشته باشیم».

در ادامه این پیام با اشاره به اینکه این اقدام همکاری آمریکا و امارات را بهبود می‌بخشد و دو کشور را امن‌تر می‌کند، گفت: «امارات متحده عربی در حال ترسیم مسیر مثبت جدیدی برای خاورمیانه است. ما متعهد به تنش‌زدایی و گفت‌و‌گو در منطقه هستیم».

یوسف العتیبه در بخش پایانی اظهاراتش همچنین گفت که امارات مشتاقانه در انتظار تعمیق روابط خود با آمریکاست و دو طرف برای مقابله با چالش‌هایی مانند بهداشت جهانی، تغییرات اقلیمی، اشاعه جنگ‌افزارهای هسته‌ای و درگیری‌های منطقه همکاری خواهند کرد.

انور قرقاش وزیر مشاور امور خارجه دولت امارات عربی متحده نیز به نشانه تأیید پیام یوسف العتیبه را در حساب کاربریش در توئیتر بازنشر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها