کد خبر: 446448
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۵:۰۰:۵۹
| |

جشن سال نوی میلادی در تاجیکستان ممنوع شد

ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا تاجیکستان با هدف جلوگیری از شیوع موج دوم این ویروس برگزاری جشن عمومی سال نو میلادی در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

جشن سال نوی میلادی در تاجیکستان ممنوع شد
کد خبر: 446448
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۵:۰۰:۵۹

اعتمادآنلاین| با تصمیم ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تجلیل گسترده از سال نو میلادی ممنوع شد.

بنابر این تصمیم، برگزاری تمام رویدادهای جشنی مانند سازماندهی درخت سال نو، برنامه‌های فرهنگی و سایر برنامه‌ها به مناسبت سال نو میلادی ممنوع است.

گردش مردم در پارک‌ها، میادین، خیابان‌ها و سایر اماکن عمومی تنها با رعایت اجباری قوانین بهداشت شخصی و عمومی، استفاده از ماسک و فاصله 1.5 تا 2 متری اجتماعی مجاز است.

ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا تاجیکستان، وزارت بهداشت و وزرات کشور را موظف به ضدعفونی‌ کردن پارک‌ها، میادین، خیابان‌ها و سایر اماکن عمومی کرده است.

همچنین به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش برای کنترل شدید رعایت قوانین بهداشت شخصی و عمومی در مدارس و دانشگاه‌ها دستور مربوطه صادر شده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت تاجیکستان، شمار افراد مبتلا به ویروس همه گیر کرونا در این کشور به 11 هزار و 731 نفر رسیده است. از این میان 86 تن فوت کرده‌اند و 11 هزار و 105 تن دیگر بهبود یافتند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها