نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

جمهوری‌خواهان سیرک سیاسی خود را تمام کنند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از «تعلل» در به رسمیت شناختن پیروزی جو بایدن در انتخابات، خطاب به جمهوری‌خواهان گفت که «سیرک را متوقف کنید».

جمهوری‌خواهان سیرک سیاسی خود را تمام کنند
کد خبر: 444860
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۰۸:۵۵:۲۴

اعتمادآنلاین| رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از «تعلل» در به رسمیت شناختن پیروزی جو بایدن در انتخابات، خطاب به جمهوری‌خواهان گفت که «سیرک را متوقف کنید».

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از «تعلل» جمهوری‌خواهان در اعتراف به شکست و به رسمیت شناختن پیروی بایدن و عدم موافقت آنها با بسته حمایتی جدید برای مبارزه با کرونا به شدت انتقاد کرد.

پلوسی روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ساختمان مجلس سنا خطاب به جمهوری‌خواهان گفت: «سیرک را متوقف کنید و انجام کارهای مهم برای مردم آمریکا را شروع کنید».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: جای خیلی تاسف دارد که جمهوری‌خواهان تصمیم گرفتند به اراده مردم آمریکا احترام نگذارند».

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده‌اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌های موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع و

منبع: انتخاب


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها