کد خبر: 430408
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۵:۳۸:۴۵
| |

پروازهای بین المللی روسیه به مقصد سه کشور دیگر آغاز می شود

روسیه که پروازهای بین المللی را ازسه هفته پیش آغاز کرده است، به دستور نخست وزیر روسیه، پروازها به سه کشور دیگر را از سرگرفت.

پروازهای بین المللی روسیه به مقصد سه کشور دیگر آغاز می شود
کد خبر: 430408
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۵:۳۸:۴۵

اعتمادآنلاین| براساس دستور میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه، پروازهای بین المللی به مقصد مصر، امارات و مالدیوی و بالعکس آغاز می شود.

در این دستور خاطرنشان شده است که پروازها از روسیه به مصر (قاهره) و بالعکس هفته ای سه بار، از روسیه به امارات (دبی) و بالعکس هفته ای دو بار و از روسیه به مالدیو (فرودگاه ولان) و بالعکس هفته ای دو بار صورت می گیرد.

بر اساس دستور نخست وزیر روسیه، همچنین پروازها بین روسیه و سوئیس به هفته ای چهار پرواز افزایش می یابد که قبلا فقط یک پرواز در هفته بود.

در این دستور گفته شده است که ستاد مبارزه با کرونا در روسیه به نظارت بر اوضاع برای گسترش فهرست کشورهایی که می توان پروازها را ازسر گرفت، ادامه می دهد.

روسیه پروازهای بین المللی را از اول ماه اوت (11 مرداد ماه) پروازهای بین المللی خود را از سر گرفت که از اوایل فروردین بخاطر شیوع ویروس کرونا در جهان متوقف شده بود.

به گفته نخست وزیر روسیه، این تصمیم امکان تسریع در بازگشت شهروندان روس از خارج را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: این تصمیم دولت روسیه باتوجه به شرایط اپیدمیولوژی، شاخص های بیماری کرونا (در کشورها) و اصل اقدام متقابل اجرا خواهد شد.

نخستین پروازهای بین المللی از روسیه پس از بازگشایی مرز، یک ماه پیش از انگلیس، تانزانیا و ترکیه آغاز شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها