کد خبر: 430041
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۸:۴۴:۲۷
| |

اولیانوف:

تلاش آمریکا برای اسنپ بک باطل و بی اثر است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توئیتر نوشت که اعضای برجام در نشست کمیسیون مشترک به صورت متفق‌القول اعلام کردند که آمریکا از برجام خارجه شده و نمی‌توان به عنوان مشارکت کننده در این توافق در نظر گرفته شود.

تلاش آمریکا برای اسنپ بک باطل و بی اثر است
کد خبر: 430041
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۸:۴۴:۲۷

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توئیتر به نشست امروز کمیسیون برجام در وین اتریش اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک امروز بار دیگر بر اعتقاد مشترک مشارکت کنندگان خود تاکید کرد که آمریکا که از این توافق در 8 مه 2018 (18 اردیبهشت 1397) خارج شده، نمیـتواند به عنوان مشارکت کننده در توافق هسته‌ای در نظر گرفته شود.تلاش (آمریکا) برای اسنپ بک باطل و بلااثر است.»

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه نیز امروز سه‌شنبه گفت مسکو تلاش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران در روز 20 سپتامبر را از لحاظ حقوقی بلااثر می‌داند و همه شرکت‌کنندگان در «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) هم مشروعیت تلاش اخیر آمریکا برای کلید زدن مکانیسم ماشه در سازمان ملل را رد کرده‌اند.

او گفت: «مجبوریم با دولتی در آمریکا مقابله کنیم که با عقل سلیم مخالفت می‌کند.»

نشست کمیسیون مشترک برجام ظهر امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران با حضور هیأت‌های ایران و نمایندگان گروه 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا در هتل پله کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها