کد خبر: 428994
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۴:۳۰:۵۶
| |

سفیر قطر از طرف حماس چه پیامی برای رژیم اشغالگر قدس برد؟

یک منبع در جنبش حماس گفت: سفر محمد العمادی، سفیر قطر به غزه بی‌نتیجه بود به خصوص که تل آویو همچنان به شکل سختگیرانه‌ای با خواسته های مقاومت برای لغو محاصره در غزه مقابله می‌کند.

سفیر قطر از طرف حماس چه پیامی برای رژیم اشغالگر قدس برد؟
کد خبر: 428994
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۴:۳۰:۵۶

اعتمادآنلاین| یک منبع در جنبش "حماس" گفت، سفیر قطر پیام هشدارآمیز ما را مبنی بر پذیرش تبعات ادامه محاصره و وقت کشی در اجرای مطالبات به رژیم صهیونیستی منتقل کرد.

یک منبع در جنبش حماس اظهار داشت، سفر محمد العمادی، سفیر قطر به غزه بی‌نتیجه بود به خصوص که تل آویو همچنان به شکل سختگیرانه‌ای با خواسته های مقاومت برای لغو محاصره در غزه مقابله می‌کند.

در این پیام هشدار داده شده است که اقدامات سختگیرانه رژیم اشغالگر منطقه را به سمت رویارویی نظامی قطعی با گروه‌های فلسطینی در آینده نزدیک سوق می‌دهد.

سفیر قطر به منظور میانجیگری میان اسرائیل و حماس در راستای کاهش تنش در نوار غزه که از حدود دو هفته قبل شدت گرفته اقداماتی را آغاز کرده بود.

العمادی با یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و عضو ارشد این جنبش دیدار و پاسخ تل‌آویو به مطالبات پیشین حماس را برای توافق بر سر آتش‌بس به آنها منتقل کرده است.

محمد العمادی پیشتر ضمن تایید ارتباطش با مقامات رژیم صهیونیستی گفته بود: ارتباط با اشغالگران اسرائیلی نه‌تنها مسئله جدیدی نیست بلکه این ارتباط رویه‌ای مداوم برای تسهیل ورود کمک‌ها به نوار غزه است.

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابعی گزارش کرد، العمادی به حماس خبر داده است که تل‌آویو پیش از رفع محدویت‌های دریایی و سوختی و همچنین از سرگیری فعالیت گذرگاه‌های ارتباطی، بر توقف کامل تنش پافشاری دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها