کد خبر: 426636
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چرا جنگ مسئولان شورای همکاری خلیج فارس در فضای مجازی بالا گرفت؟

در پی واکنش توییتری نخست‌وزیر سابق قطر به سازش ابوظبی و تل‌آویو، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات متحده این رفتار او را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد، این شخصیت قطری یکی از متهمان توطئه‌گری در منطقه است.

چرا جنگ مسئولان شورای همکاری خلیج فارس در فضای مجازی بالا گرفت؟
کد خبر: 426636
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| واکنش حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست‌وزیر سابق قطر به سازش امارات متحده و رژیم اسرائیل باعث درگیری لفظی-توییتری وزیر مشاور در امور خارجی امارات با او شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی واکنش توییتری نخست‌وزیر سابق قطر به سازش ابوظبی و تل‌آویو، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات متحده این رفتار او را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد، این شخصیت قطری یکی از متهمان توطئه‌گری در منطقه است.

او در واکنش به اظهارات حمد بن جاسم در فضای مجازی نوشت: «اگر گلایه‌های تو نصیحت بود من آن را می‌پذیرفتم، اما این گلایه تو از روی حسادت است.»

قرقاش گفته است: «وقتی ابتدا می‌نویسی که نمی‌خواهی در این باره اظهارنظر کنی و بعد 12 توییت پشت سر هم منتشر می‌کنی میزان و حجم فروپاشی شما آشکار می‌شود.»

به اعتقاد کارشناسان، این نوع رفتار بین قطر و امارات متحده عربی چند سالی است در حاشیه اختلافات ریاض-دوحه به تنش گراییده است.

گفتنی است قطر سال‌ها پیش از امارات متحده عربی در صدد برقراری روابط با رژیم اسرائیل بوده و حتی دفتر حافظ منافع این رژیم در دوحه قطر فعالیت می‌کرده و اکنون نیز بدون اعلام رسمی در آن فعال است.

ناظران سیاسی سفر حمد بن جاسم از طریق حریم هوایی فلسطین اشغالی به سوی لبنان در اوج جنگ 33روزه برای حضور در نشست وزرای خارجه کشورهای اتحادیه عرب را که در بیروت برگزار شد به خاطر دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها