کد خبر: 426552
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا سرنوشت خاشقچی برای عموزاده بن سلمان تکرار شده است؟ / بن‌ نایف کجاست؟

از عربستان سعودی خبرهای گوناگونی در مورد ناپدید شدن شاهزاده برجسته سعودی که توسط ولیعهد این کشور در بازداشت به سر می‌برد به گوش می‌رسد؛ محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان سعودی در حال حاضر وضعیت مبهمی دارد.

آیا سرنوشت خاشقچی برای عموزاده بن سلمان تکرار شده است؟ / بن‌ نایف کجاست؟
کد خبر: 426552
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| از عربستان سعودی خبرهای گوناگونی در مورد ناپدید شدن شاهزاده برجسته سعودی که توسط ولیعهد این کشور در بازداشت به سر می‌برد به گوش می‌رسد؛ محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان سعودی در حال حاضر وضعیت مبهمی دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از فعالان فضای مجازی خبر دادند مدت قابل توجهی است که هیچ کسی اطلاع دقیقی از سرنوشت محمد بن نایف در اختیار ندارد و شایعاتی که منبع آن سرویس امنیتی-اطلاعاتی امارات متحده عربی است خبر از کشته شدن او می‌دهد.

محمود رفعت یکی از حقوقدانان معروف عرب در این باره گفته است، اخباری در عربستان مخابره می‌شود مبنی بر اینکه محمد بن سلمان اقدام به قتل محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان کرده و حتی دامنه این شایعات تا قتل احمد بن عبدالعزیز عمویش هم گسترش یافته است.

این حقوقدان بین‌المللی در صفحه توییتر خود ابراز امیدواری کرد خبر مذکور صحت نداشته باشد زیرا در غیر این صورت عربستان در لبه پرتگاه بسیار وحشتناکی قرار خواهد گرفت که می‌تواند این کشور را به دهانه یک آتشفشان سوزان بیندازد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز مجتهد فعال توییتری سعودی به نقل از منابع آگاه دربار این کشور خبر داد، محمد بن سلمان تا به امروز موفق شده یک حادثه بسیار بزرگ را در کشور پنهان نگه دارد.

تحلیلگران در آن زمان این حادثه را به مرگ سلمان پادشاه عربستان مرتبط دانسته بودند، اما با توجه به این اخبار احتمالاً مجتهد در مورد کشته شدن محمد بن نایف صحبت کرده که یکی از مهم‌ترین رقیبان محمد بن سلمان برای رسیدن به تاج و تخت عربستان محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها