کد خبر: 421857
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۵:۱۶:۴۸
| |

رهبر حزب اپوزیسیون ترکیه:

به خاطر اردوغان در بدترین بحران اقتصادی و سیاسی قرار داریم

«کمال قلیچ‌دار اوغلو» رهبر حزب «جمهوری‌خواه خلق» ترکیه در انتقادی شدید از مواضع داخلی و خارجی رئیس‌جمهور این کشور گفت: « به خاطر اردوغان، در بدترین بحران اقتصادی و سیاسی قرار داریم».

به خاطر اردوغان در بدترین بحران اقتصادی و سیاسی قرار داریم
کد خبر: 421857
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۵:۱۶:۴۸

اعتمادآنلاین| رهبر اصلی‌ترین حزب اپوزیسیون حزب حاکم «عدالت و توسعه» در اظهاراتی به مواضع این حزب تاخته و گفته که کشور به دلیل سیاست‌های اردوغان نابود شده است.

طبق گزارش شبکه العربیه، «کمال قلیچ‌دار اوغلو» رئیس حزب «جمهوری‌خواه خلق» ترکیه روز شنبه (امروز) به شدت از مواضع داخلی و خارجی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور و حزب حاکم عدالت و توسعه تاخت.

این سیاستمدار ترکیه‌ای گفت: «ما به خاطر اردوغان در بدترین بحران سیاسی و اقتصادی قرار داریم».

قلیچ‌دار اوغلو که پیشتر از روابط اردوغان با قطر انتقاد کرده بود، امروز بار دیگر تصریح کرد: «به خاطر اردوغان و اتحادش با قطر، استقلال اقتصاد ما در معرض خطر است».

رهبر حزب «جمهوری‌خواه خلق» پیش از این هم ضمن انتقاد از اتحاد اردوغان با قطر مدعی شده بود، رئیس‌جمهور ترکیه یک کارخانه اسلحه‌سازی را به طور مجانی به قطر واگذار و به کشور خیانت کرده است .

وی با تاکید بر اینکه «سیاست‌های اردوغان ترکیه را نابود کرده»، افزود: داشتن یک قانون اساسی جدید (برای ترکیه) ضروی است. (حزب) عدالت و توسعه دارد کشور ترکیه را نابود می‌کند».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها