کد خبر: 419029
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ترکیه همچنان خریدار تسلیحات اسرائیلی است

رسانه‌های ترکیه از خرید جدید تسلیحاتی این کشور از رژیم اسرائیل خبر دادند و اعلام کردند آنکارا قرارداد خرید پهپادهای تهاجمی انتحاری «الپاچو» را برای به‌کارگیری در ارتش به امضا رسانده است.

ترکیه همچنان خریدار تسلیحات اسرائیلی است
کد خبر: 419029
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های ترکیه از خرید جدید تسلیحاتی این کشور از رژیم اسرائیل خبر دادند و اعلام کردند آنکارا یکی از جنگ‌افزارهای ترور به‌کاررفته توسط تل‌آویو را خریداری کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های ترکیه خبر دادند، آنکارا قرارداد خرید پهپادهای تهاجمی انتحاری «الپاچو» را برای به‌کارگیری در ارتش به امضا رسانده است.

به نوشته رسانه‌های ترکیه، این پهپاد انتحاری قابلیت انجام ماموریت‌های شناسایی، مراقبت و تخریب را به ویژه در مناطق مسکونی دارد.

به اعتقاد کارشناسان، مشخصات این پهپاد با مشخصات کوادکوپترهایی که رژیم اسرائیل تاکنون به واسطه آنها به جان شماری از رهبران گروه‌های مقاومت در نوار غزه سوءقصد کرده مطابقت دارد.

آخرین عملیات این نوع پهپاد ترور بهاء ابوالعطا فرمانده سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بوده است. پیش از آن نیز دفاتر حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت با این وسیله مورد هدف قرار گرفت. ضمن اینکه چند مرکز حشد الشعبی در عراق نیز هدف حمله این نوع پهپاد بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها