کد خبر: 415629
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۰:۱۶:۱۲
| |

دیدار بنی گانتس با نماینده ویژه ترامپ

منابع خبری از دیدار امروز(دوشنبه) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در روند صلح خاورمیانه خبر دادند.

دیدار بنی گانتس با نماینده ویژه ترامپ
کد خبر: 415629
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۰:۱۶:۱۲

اعتمادآنلاین| به نقل از رام الله الأخباری، منابع مطلع اعلام کردند که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نخست وزیر تناوبی این رژیم امروز با آوی برکوویچ، نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در روند "صلح" خاورمیانه دیدار می کند.

طبق اعلام شبکه کان اسرائیل، این دیدار در خصوص طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود که برکوویچ دیدارهای مشابهی را با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و گابی اشکنازی، وزیر خارجه دولت این رژیم انجام دهد.

در همین حال، روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم (اسرائیل الیوم) نیز گزارش داد، اعضای هیئت آمریکا که دو روز پیش وارد تل‌آویو شدند تا کنون با هیچ مقام دولتی اسرائیل دیدار نکرده‌اند.

طبق گزارش این روزنامه، احتمال داده می شود که کمیته ترسیم مرزها نشستی را برگزار کند.

روزنامه یسرائیل هیوم شنبه نیز اعلام کرد: در زمانی که دولت آمریکا هنوز موضع نهایی خود را نسبت به طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اعلام نکرده است یک هیئت عالی رتبه آمریکایی وارد تل‌آویو شده‌ است. این هیئت شامل دیوید فریدمن، سفیر آمریکا، آوی برکوویچ و عضو کمیته ترسیم مرزها برای ادامه بحث و گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس است.

این روزنامه به نقل از یک کارمند آمریکایی عالیرتبه در کاخ سفید اعلام کرد: در این مرحله تصمیم نهایی درباره تدابیر آتی برای اجرای طرح ترامپ وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها