کد خبر: 415520
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۶:۳۹:۰۰
| |

همه متحدان واشنگتن منتظر رئیس‌جمهور بعدی هستند

سی‌ان‌ان در گزارشی به رویکرد ترامپ در سیاست خارجی پرداخت و با انتقاد از آن تاکید کرد که اکنون بیش از هر زمان دیگری سایر کشورهای جهان خواهان اصلاح روش آمریکا هستند.

همه متحدان واشنگتن منتظر رئیس‌جمهور بعدی هستند
کد خبر: 415520
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۶:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سی‌ان‌ان در گزارشی به رویکرد ترامپ در سیاست خارجی پرداخت و با انتقاد از آن تاکید کرد که اکنون بیش از هر زمان دیگری سایر کشورهای جهان خواهان اصلاح روش آمریکا هستند.

ترامپ چهره آمریکا را تخریب کرده است. حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید، اعتبار آمریکا در عرصه بین‌المللی را از بین برده است. ترامپ از روزهای اولیه حضور در کاخ سفید از توافق‌های بین‌المللی خارج شد. در واقع ترامپ از پیمان آب‌وهوایی پاریس و توافق چندجانبه بین‌المللی هسته‌ای ایران خارج شد و آنگاه جنگ تجاری با چین و حتی با اتحادیه اروپا را به راه انداخت.

در واقع با خروج ترامپ از برجام و بازی‌های سیاسی که به دنبال آن شکل گرفت، آمریکا را در آستانه درگیری نظامی با ایران قرار داد. اکنون آمریکا تنهاتر از همیشه است؛ چراکه ترامپ بسیاری از روابط واشنگتن با دیگر کشورها را قطع کرده است.

اکنون بیش از هر زمان دیگری سایر کشورهای جهان خواهان اصلاح روش آمریکا هستند و همه متحدان آمریکا منتظر رئیس‌جمهور بعدی آمریکا هستند و باید تا انتخابات نوامبر منتظر بمانند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها