کد خبر: 415315
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خاورمیانه| چرا اسرائیل از نماینده جدید ترامپ در خاورمیانه عصبانی است؟

به زعم تحلیلگران رژیم اسرائیل، دونالد ترامپ یک جوان بی‌تجربه را که مسئول تدارکات لجستیکی و هماهنگی سرو قهوه در جلسات بود به عنوان نماینده خود در امور خاورمیانه به منطقه فرستاده است.

خاورمیانه| چرا اسرائیل از نماینده جدید ترامپ در خاورمیانه عصبانی است؟
کد خبر: 415315
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خاورمیانه دستخوش تحولات بزرگی است. طرح اسرائیل با حکایت آمریکا برای الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی، بدون شک زمینه‌ساز آتش تازه‌ای در خاورمیانه خواهد شد. در این میان انتصاب نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در امور خاورمیانه موجی از انتقاد را در اسرائیل به بار آورده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به زعم تحلیلگران رژیم اسرائیل، دونالد ترامپ یک جوان بی‌تجربه را که مسئول تدارکات لجستیکی و هماهنگی سرو قهوه در جلسات بود به عنوان نماینده خود در امور خاورمیانه به منطقه فرستاده است.

روزنامه اسرائیل هیوم در واکنش به سفر نماینده جدید دونالد ترامپ در امور صلح خاورمیانه به فلسطین اشغالی نوشت: این جوان 30ساله هیچ تجربه‌ای در سیاست خارجی ندارد و تنها پیشینه‌ای که از او می‌توان یافت هماهنگی برای آوردن قهوه به داخل جلسات است.

آوی بریکوویچ که سپتامبر گذشته جانشین جیسون گرینبلات شده است، همان زمانی که به فلسطین اشغالی سفر کرده بود در صفحه توییتر خود به زبان عبری نوشت: «من از حضورم در اسرائیل خرسند هستم».

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، یکی از دلایل حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگی با تل‌آویو برای اجرای برنامه الحاق (کرانه باختری) است.

گفته می‌شود محور اصلی گفت‌وگوها تهیه نقشه‌ای برای الحاق تمامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری به رژیم صهیونیستی به همراه اعلام همزمان تشکیل دولت فلسطین در دیگر مساحت‌های باقی‌مانده تحت تدابیر بسیار شدید و محدودیت‌های بسیار گسترده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها