کد خبر: 413581
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

ترامپ در اولین گردهمایی انتخاباتی:

حالم خوب است

رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی شهر تالسا در اکلاهاما با تاکید بر اینکه حالش خوب است، تلاش کرد تا به شایعاتی درباره وضعیت جسمانی‌اش پایان دهد و در این میان به جو بایدن تاخت.

حالم خوب است
کد خبر: 413581
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا عصر شنبه در جمع حامیانش گفت: آن‌ها می‌گویند رئیس‌جمهوری ما مشکلی دارد. اگر مشکلی باشد، خودم می‌گویم... می‌خواهم این را به شما بگویم که (جو) بایدن مشکلی دارد، این را می‌توانم بگویم.

رئیس‌جمهوری 74 ساله آمریکا همچنین از بایدن 77 ساله بابت قاطی کردن اسامی ایالت‌ها انتقاد کرد. ترامپ گفت: اصلا توجه کرده‌اید که هر از گاهی بایدن اسامی ایالت‌ها را اشتباه می‌گوید؟ او به آیوا می‌رود و می‌گوید خیلی خوب است که در آیداهو هستیم. نه! شما به آیوا رفته‌اید... این اتفاق خیلی زیاد برای او رخ می‌دهد، اما هنوز برای من اتفاق نیفتاده است. زمانی که این اتفاق می‌افتد، هیچ راهی برای جبران آن وجود ندارد، فقط اینکه باید از آن استیج پایین بیایید.

به گفته ترامپ، بایدن تحت محاصره "توده جناح چپ" است و هیچ کنترلی روی آن ندارد.

گردهمایی روز شنبه در تالسا، اولین تجمع انتخاباتی ترامپ از مارس است که محدودیت‌های مرتبط به کووید-19 در آمریکا آغاز شد.

ترامپ همچنین 10 دقیقه در باب وضعیت جسمانی خودش توضیحاتی ارائه داد.

دفاع ترامپ از وضعیت جسمانی‌اش به دنبال انتشار فیلمی رخ می‌دهد که نشان می‌دهد رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده افسری وست پوینت برای بلند کردن فنجان آبش از هر دو دست خود کمک می‌گیرد و برای پایین آمدن از رمپ مشکل دارد.

ترامپ در توجیه اتفاقاتی که در وست پوینت رخ داد، گفت رمپ آنجا همانند "پیست یخ" بود و کفش‌های او هم سر بودند. او همچنین درباره بلند کردن لیوان آب با دو دست گفت، بیش از "600 مرتبه" برای مردم دست تکان داده بود و از بس این کار را کرده بود، دست‌هایش خسته شده بودند.

او خطاب به حامیانش در تالسا گفت که می‌تواند با یک دست لیوان آب را بردارد و این کار را انجام داد و روند آب خوردنش را به نمایش گذاشت!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها