کد خبر: 412921
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۰:۴۳:۴۵
| |

وزیر خارجه روسیه:

همکاری چندجانبه بین مسکو و دمشق ادامه خواهد یافت

دولت روسیه با غیرقانونی و غیرمشروع خواندن تحریم‌های آمریکا علیه سوریه گفت، همکاری چندجانبه بین مسکو و دمشق ادامه خواهد یافت.

همکاری چندجانبه بین مسکو و دمشق ادامه خواهد یافت
کد خبر: 412921
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۰:۴۳:۴۵

اعتمادآنلاین| به نقل از سایت شبکه المیادین، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: ما این تحریم‌های آمریکا را کاملا غیرقانونی و غیرمشروع می‌دانیم. این تحریم‌ها هچ تاثیری بر همکاری بین مسکو و دمشق در زمینه‌های نظامی و مقابله با تروریسم نخواهند داشت.

بوگدانف تصریح کرد: کمک به ملت سوریه را ادامه خواهیم داد، ما روابط خاصی داریم، مامویت ما کما فی السابق در راستای مقابله با تروریسم در خاک سوریه ادامه می‌یابد و این همکاری چندجانبه بین دولت‌های ما ادامه خواهند یافت و هیچ کس نمی‌تواند ما از انجام این ماموریت باز بدارد.

وزارت خارجه روسیه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، واشنگتن کاملا دریافته که تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا مدت‌هاست اجرایی شده و امروز محدودیت‌های جدیدی به آن افزوده شده که منجر به کاهش ارزش لیره سوریه و افزایش بهای سوخت،‌ مواد غذایی و ضروریات اساسی زندگی سوری‌ها شده است. در نتیجه آن هزاران سوری طبق گفته نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی انسان دوستانه با شرایطی دشوار روبه‌رو خواهند شد.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز روز سه‌شنبه گفته بود، محاصره و تحریم بر کل سوری‌ها تاثیر می‌گذارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها