کد خبر: 404320
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۲:۱۰:۰۵
| |

سخنگوی نیروهای حفتر در انتقاد از سازمان ملل:

با یک چشم می‌بیند و با یک گوش می‌شنود

سخنگوی نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» با انتقاد از عملکرد هیات سازمان ملل، گفت: این هیات با یک چشم می‌بیند و با یک گوش می‌شنود.

با یک چشم می‌بیند و با یک گوش می‌شنود
کد خبر: 404320
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۲:۱۰:۰۵

اعتمادآنلاین| احمد المسماری، سخنگوی نیروهای تحت فرمان خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای «ارتش ملی لیبی» با انتشار مطلبی در صفحه خود در فیسبوک با انتقاد از عملکرد هیات سازمان ملل در لیبی نوشت، تنها با یک چشم می‌بیند و با یک گوش می‌شنود.

هیات سازمان ملل در لیبی روز شنبه در بیانیه‌ای نیروهای حفتر را به بمباران فرودگاه معیتیقه در طرابلس متهم و اعلام کرد، نیروهای حفتر عامدانه غیرنظامیان و زیرساخت‌های شهری را هدف قرار می‌دهند.

این هیات محاکمه عاملان این حمله و دیگر حملات صورت گرفته توسط این نیروها را خواستار شد و تاکید کرد، حمله روز شنبه یکی از زنجیره حملات بی‌هدفی بود که در بیشتر موارد از سوی نیروهای وابسته به «ارتش ملی لیبی» انجام می‌شود.

از زمانی که خلیفه حفتر آغاز عملیات کنترل بر طرابلس را از حدود یک سال قبل اعلام کرد، لیبی صحنه درگیری مداوم میان این نیروها با نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی شده است.

همچنین مرکز رسانه نیروهای حفتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های از ارتش ملی روز یکشنبه در عملیاتی ویژه در محور عین زاره؛ محمد هنداوی، فرمانده لشکر دوم نیروهای مورد حمایت ترکیه را هدف قرار دادند. این عملیات موفقیت‌آمیز بود و به کشته شدن هنداوی ختم شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها