کد خبر: 403419
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۴۸:۴۹
| |

نخستین واکنش نخست وزیر اسبق قطر به شایعات کودتا در این کشور

نخست وزیر اسبق قطر برای نخستین بار به شایعات مطرح شده در خصوص کودتا در این کشور واکنش نشان داد.

نخستین واکنش نخست وزیر اسبق قطر به شایعات کودتا در این کشور
کد خبر: 403419
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۴۸:۴۹

اعتمادآنلاین| حمد بن جاسم نخست وزیر اسبق قطر برای نخستین بار طی دو روز گذشته به شایعات منتشر شده در خصوص کودتا در قطر واکنش نشان داد.

او با انتشار یک پست توییتری نوشت، من پیشتر نیز اعلام کردم که به هر سخن نادرستی پاسخ نمی‌دهم و در این مسیر ثابت قدم هستم.

بین‌الملل

او در ادامه افزود، من از آن دسته افرادی نیستم که دیگران را برای دفاع از خود یا حمله و یا انتشار اکاذیب با استفاده از اموال ملت های خود بسیج می کنند. اگر قرار است کسی از من شکایت کند نیازی نیست به دیگران شکایت کند.

لازم به ذکر است که پیش از این، یک منبع وابسته به وزارت خارجه قطر به اخبار مربوط به کودتا در این کشور واکنش نشان داده بود.

منبع وابسته به وزارت خارجه قطر روز دوشنبه اعلام کرد: اخباری که در برخی رسانه‌ها درباره کودتا در قطر منتشر شده، صرفاً خوراک رسانه‌ای است. این اخبار کذب محض است.

این در حالی است که اخباری در شبکه‌های اجتماعی درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در قطر به ویژه منطقه الوکره مخابره شده بود. همچنین فایل‌هایی از شنیده شدن تیراندازی شدید در دوحه و نیز تحرکات مربوط به حرکت خودروهای زرهی به سوی کاخ منتشر شده بود و برخی مدعی کودتا از سوی حمد بن جاسم نخست وزیر سابق شده بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها