طرح دولت مکزیک برای مقابله با کرونا/ کاستن از حقوق تمامی مقام‌های رده بالا

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک اعلام کرد در راستای تدابیر مربوط به کاستن از تبعات اقتصادی شیوع بیماری کرونا در این کشور حقوق و مزایای مقامهای رده بالا را کاهش خواهد داد.

طرح دولت مکزیک برای مقابله با کرونا/ کاستن از حقوق تمامی مقام‌های رده بالا
کد خبر: 398017
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۳:۵۹:۵۳

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور مکزیک امروز دوشنبه اعلام کرد، دولتش در راستای تدابیر مربوط به کاستن از تبعات اقتصادی شیوع بیماری کووید-19 در این کشور حقوق و مزایای مقامهای رده بالا را کاهش خواهد داد.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور در پستی در توئیتر نوشت: ما به اتفاق نظری دست یافته ایم برای آنکه اقدام به کاستن از حقوق و قطع مزایای سالانه همه مقامهای ارشد دولتی کنیم و این کار را از رده معاونهای مدیران شروع کرده و تا سطح رئیس جمهور کشور انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور مکزیک مشخص نکرد که این کاهش حقوق‌ها تا چه زمانی به اجرا در می‌آید. او با این حال تاکید کرد، بحران مربوط به بیماری کووید 19 و مختل شدن بازار نفت قرار نیست دستور کار توسعه در مکزیک برای حمایت از فقیرترین و آسیب پذیرترین بخش‌های مردم را تغییر دهد.

دولت مکزیک انتظار دارد برنامه‌هایش برای رفاه و توسعه اجتماعی شامل 22 میلیون نفر در سال 2020 شود. در راستای این تدابیر دولت مکزیک اقدام به پرداخت زودهنگام چهار ماه مزایای بازنشستگی، مزایای معلولیت و مقرری‌های دانشجویی کرده است. همچنین دولت مکزیک تصمیم گرفته تا قیمت سوخت را افزایش ندهد و جلوی اعمال مالیاتهای جدید و افزایش مالیاتهای قبلی را بگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها