کد خبر: 395548
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۰:۲۰:۱۸
| |

شورای فدراسیون روسیه:

اوضاع کنونی ایجاب می‌کند که تمامی تحریم‌ها لغو شوند

شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد با توجه به شرایط بحرانی که در پی شیوع کرونا ایجاد شده است، تمامی تحریم‌ها باید لغو شوند.

اوضاع کنونی ایجاب می‌کند که تمامی تحریم‌ها لغو شوند
کد خبر: 395548
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۰:۲۰:۱۸

اعتمادآنلاین| شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد تهدید وقوع بحران اقتصادی جهانی به سبب شیوع ویروس کرونا، ایجاب می‌کند همه تحریم‌ها لغو شوند.

شورای فدراسیون روسیه افزود: فقط می‌توان تحریم‌هایی را ادامه داد که سازمان ملل متحد برای مقابله با بحران جهانی احتمالی اعلام کرده است.

روز گذشته نیز وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران که بر روند درمان مردم عادی تاثیر منفی گذاشته و باعث سخت‌تر شدن فرآیند درمان آن‌ها پس از ابتلا به ویروس کرونا شده، شدیدا انتقاد کرد.

آمریکا طی هفته‌های اخیر مانع از ورود کمک‌های بین‌المللی در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشورمان شده است. حتی کشور‌های دیگر تحت تحریم آمریکا نیز از گزند واشنگتن در امان نبودند، ونزوئلا اعلام کرده که این تحریم‌ها مردم عادی در ونزوئلا را هدف قرار داده است.

پمپئو روز دوشنبه در حالی از همکاری ملت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا گفته که مقامات چینی اعلام کرده‌اند که منشاء این ویروس خود آمریکا بوده و خواسته تا جنگی بیولوژیک را به راه بیاندازد.

سخنگوی وزارت خارجه چین چندی پیش خطاب به مقامات آمریکایی گفته بود که شفاف باشید و اطلاعات خود را علنی کنید. چین که طی ایامی بیشترین ابتلای روزانه به کرونا را به خود اختصاص داده بود، اکنون پس از یک بسیج ملی توانسته تا حد قابل قبولی این ویروس را شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها