کد خبر: 394086
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۱۷:۴۴
| |

دبیرکل نُجَباء: سهل‌انگاری در جهاد موجب تسلط دشمن شد

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء با انتشار بیانیه‌ای به حمله متجاوزانه آمریکا به مواضع الحشد الشعبی واکنش نشان داد.

دبیرکل نُجَباء: سهل‌انگاری در جهاد موجب تسلط دشمن شد
کد خبر: 394086
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۱۷:۴۴

اعتمادآنلاین| «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با استناد به خطبه 27 نهج البلاغه کلامی از امیرالمومنین علی علیه‌السلام، نسبت به حملات اشغالگرانه شب گذشته آمریکا به مواضع الحشد الشعبی واکنش نشان داد.

«شیخ اکرم الکعبی» گفت: مولایمان امیر مومنان علیه الصلاه والسلام در خطبه‌ای فرمودند بدانید که من شب و روز و نهان و آشکار، شما را به جنگ این قوم دعوت کردم، به شما گفتم که با اینان بجنگید پیش از اینکه با شما بجنگند. به خدا قسم هیچ ملّتى در خانه‌اش مورد حمله قرار نگرفت مگر اینکه ذلیل شد. اما شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت و شهر‌ها را از دست شما گرفت.

گفتنی است، مقاومت اسلامی عراق بار‌ها ضمن تاکید بر بی‌نتیجه بودن مذاکرات سیاسی با اشغالگران و عدم خروج آمریکایی‌ها در صورت مسامحه، جهاد علیه باطل را تنها راه برون‌رفت از این بحران و پاک‌سازی عراق از وجود تروریسم دولتی بیان کرده بودند.

پس از حملات متجاوزانه ارتش تروریست آمریکا بسیاری از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مقاومت عراق، این حملات را به شدت محکوم کرده و خواهان اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها