کد خبر: 393514
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۴۴:۰۸
| |

با همه‌گیری کروناویروس؛

هند با لغو تمام روادیدها، تدابیر احتیاطی مسافرتی اعلام کرد

این اقدام دولت هند در بحبوحه شیوع کروناویروس از ووهان به سایر کشورها از جمله هند اتخاذ شده است؛ تاکنون بیش از 60 مورد کووید-19 در هند ثبت شده است.

هند با لغو تمام روادیدها، تدابیر احتیاطی مسافرتی اعلام کرد
کد خبر: 393514
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۴۴:۰۸

اعتمادآنلاین| دولت هند در اقدامی پیشگیرانه با هدف محدود کردن شیوع کروناویروس جدید (کووید-19)، تمام روادیدهای گردشگری صادر شده تا 15 آوریل را تعلیق کرد.

به گزارش روزنامه ایندیا تایمز، این اقدام دولت هند در بحبوحه شیوع کروناویروس از ووهان به سایر کشورها از جمله هند اتخاذ شده است؛ تاکنون بیش از 60 مورد کووید-19 در هند ثبت شده است.

براساس بیانیه دولت هند، تصمیم برای تعلیق ویزاها پس از نشست روز چهارشنبه وزرا اتخاذ شد. طبق این بیانیه، تمام روادیدها به جز "روادیدهای دیپلماتیک، رسمی، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل متحد، کارکنان و ویزاهای پروژه‌" تعلیق شده‌اند. این تعلیق همچنین شامل دارندگان اوراق "سفر بدون ویزا" می‌شود.

در این بیانیه آمده است: تمام مسافران، شامل اتباع هندی ورودی از مبدا یا سفر کرده به چین، ایتالیا، ایران، جمهوری کره، فرانسه، اسپانیا و آلمان، پس از تاریخ 15 فوریه 2020 باید حداقل به مدت 14 روز قرنطینه شوند. این تدابیر از 13 مارس 2020 در مبادی خروجی اجرایی می‌شود.

پیش از این هم دولت هند ویزاهای صادر شده برای شهروندان فرانسه، آلمان و اسپانیا را تعلیق کرد. این محدودیت‌ها برای پنج کشوری که بیشتری تاثیر را از کروناویروس پذیرفته‌اند، شامل چین، ایتالیا، ایران، ژاپن و کره‌جنوبی، پا بر جاست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها