کد خبر: 392195
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۴:۵۳:۳۴
| |

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی:

آماده کمک به عراق در مبارزه با کرونا هستیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق گفت: ایران آماده کمک به عراق در مبارزه با ویروس کرونا است.

آماده کمک به عراق در مبارزه با کرونا هستیم
کد خبر: 392195
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۴:۵۳:۳۴

اعتمادآنلاین| دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه درگفت وگو با «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران و عراق افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده کمک به عراق در مبارزه با این بیماری است.

وی به تجربه موفق دو کشور در مبارزه با تروریسم تکفیری اشاره کرد و گفت: امروز جنگ ادراکی به عنوان یکی از ابعاد جنگ هیبریدی، جایگزین فتنه تروریسم شده و پدیده آورندگان و پشتیبانان داعش تلاش می کنند تا از این طریق به اهداف محقق نشده و با هزینه کمتر دست یابند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، بزرگنمایی تهدیدهای موهوم و کاهش تاب آوری اجتماعی در برابر مشکلات و قلب واقعیت ها را از شگردهای جنگ ادراکی بر شمرد وگفت: باید برای حفاظت از منافع ایران و عراق در برابر هجمه ناجوانمردانه «تروریسم ادراکی» همه ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و مردمی با شناخت کامل از اهداف دشمن به میدان بیاید.

دریابان شمخانی بعد از این پایان گفت وگوهایش با فیاض، با «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق نیز دیدار کرد.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی شنبه شب در سفری دو روزه برای بررسی اوضاع امنیتی، سیاسی و توسعه روابط اقتصادی وارد بغداد شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها