نتانیاهو: رهبر جهاد اسلامی جان سالم به در برد

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ترور دو عضو جهاد اسلامی در حملات شب گذشته به دمشق، گروه‌های مقاومت در نوار غزه را تهدید کردند.

نتانیاهو: رهبر جهاد اسلامی جان سالم به در برد
کد خبر: 387545
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۳:۴۰

اعتمادآنلاین| «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه)، بعد از حملات شامگاه گذشته جنگنده‌های این رژیم به اهدافی در دمشق، گروه‌های مقاومت در نوار غزه را تهدید کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» نتانیاهو طی سخنرانی در همایش کارزار انتخاباتی خود در شهر «رامات گان» واقع در منطقه تل‌آویو، گفت برای آغاز جنگ عجله نمی‌کنند اما شاید نتوان از تقابل نظامی تمام‌عیار در نوار غزه اجتناب کنند.

بر این اساس، وی درباره شهادت دو عضو گروه مقاومت جهاد اسلامی در حملات شب گذشته به دمشق نیز توضیح داد: «دیشب تلاش کردیم رهبر اصلی جهاد اسلامی در سوریه را از بین ببریم اما او جان سالم به در برد».

اشاره نتانیاهو به «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، مستقر در دمشق است. شب گذشته برخی رسانه‌های صهیونیستی در ابتدای انجام حمله، ادعا کردند که النخاله به شهادت رسیده که بعداً این خبر توسط جهاد تکذیب شد.

به نوشته جروزالم پست، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به ترور دو عضو جهاد اسلامی در دمشق، تهدید کرد: «اسرائیل در حال آماده‌شدن برای ایجاد تغییر اساسی در وضعیت نوار غزه است».

بنت در ادامه اظهارات تند خود علیه مقاومت در منطقه گفت: «ما شب گذشته حداقل شش تروریست را از بین بردیم، نه فقط در غزه، بلکه پیشرفت‌هایی را در صدمه زدن به منبع مشکل به دست آوردیم. اما بازدارندگی در حال حاضر هنوز حاصل نشده است».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها