کد خبر: 385528
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

اعلام موضع «اوکراین» پس از سفر دبیر شورای امنیت ملی این کشور به ایران

تاکنون خبری از توافقات انجام‌شده میان مسئولین نهادهای امنیت ملی ایران و اوکراین منتشر نشده و طرفین به انتشار بیانیه کلی اکتفا کرده‌اند.

اعلام موضع «اوکراین» پس از سفر دبیر شورای امنیت ملی این کشور به ایران
کد خبر: 385528
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین با صدور بیانیه‌ای از تقویت همکاری‌های تهران و کیف در موضوع تحقیقات پیرامون هواپیمای اوکراینی که 18 دی ماه امسال در نزدیکی تهران سقوط کرد، خبر داد.

الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین به همراه تیم فنی این کشور روز شنبه هفته جاری با دعوت دریابان شمخانی به تهران سفر کرد و در جریان گفتگو با همتای خود، روند تحقیقات در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران را بررسی کردند.

تاکنون خبری از توافقات انجام‌شده میان مسئولین نهادهای امنیت ملی ایران و اوکراین منتشر نشده و طرفین به انتشار بیانیه کلی اکتفا کردند.


محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته و پس از پایان سفر هیئت اوکراینی به ایران گفت: «اوکراینی‌ها روز یکشنبه مدارک هواپیما را تحویل ما دادند که ممیزی می‌شود، همچنین شواهد موجود روی زمین و دیگر موارد را بررسی می‌کنیم و اگر نتوانیم جعبه سیاه را بخوانیم، با هماهنگی کشور اوکراین در کشور ثالث این کار انجام می‌شود».

منبع: نورنیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها