کد خبر: 382874
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۵۹:۵۶
| |

ترکیه نیرو‌های ویژه خود را به «ادلب» فرستاد

با پیشروی‌های ارتش سوریه در استان ادلب و تضعیف مواضع ارتش ترکیه در این استان نیرو‌های ویژه ارتش ترکیه عازم این منطقه شده‌اند.

ترکیه نیرو‌های ویژه خود را به «ادلب» فرستاد
کد خبر: 382874
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۵۹:۵۶

اعتمادآنلاین| نیروهای ویژه ارتش ترکیه پس از پیشروی‌ها و پیروزی‌های نیروهای سوری در استان ادلب، به این منطقه فرستاده شدند.

با تضعیف مواضع ترکیه در ادلب کاروانی شامل 50 کامیون تجهیزات ارتش و مهمات و نیرو‌های ویژه ارتش ترکیه، وارد استان هاتای در جنوب این کشور شده و به زودی از مرز سوریه عبور می‌کند تا به سمت ادلب بروند.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه، «سانا» گزارش داد که یگان‌هایی از ارتش سوریه وارد شهر راهبردی «سراقب» در ریف شرقی ادلب شده‌اند.

سانا نوشت که یگان‌هایی از ارتش سوریه وارد شهر سراقب در ریف شرقی ادلب شده و عملیات پاکسازی این شهر از مین‌ها و بمب‌های کار گذاشته شده را آغاز کردند.

سراقب یکی از بزرگ‌ترین و راهبردی‌ترین شهرهای ریف شرقی ادلب به شمار می‌رود که در اشغال عناصر تروریستی «جبهه النصره» قرار داشت.

این درحالی است که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اخیرا گفته بود که توافق‌های میان این کشور با ایران و روسیه درباره منطقه شرقی فرات دیگر کار نمی‌کند.

ارتش سوریه به منظور پاکسازی استان ادلب ار حضور تروریست‌ها عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده است. ترکیه ضمن انتقاد از این عملیات اعلام کرده است نیرو‌های ترکیه به موجب توافقنامه آدانا در سوریه حضور دارند و در آن کشور باقی خواهند ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها