کد خبر: 380127
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۰:۲۶:۳۳
| |

تعداد تلفات زلزله ترکیه به 31 کشته و 1547 مجروح افزایش یافت

مقام‌های ترکیه از افزایش تلفات زمین‌لرزه 6.8 ریشتری شامگاه جمعه به حداقل 31 کشته و بیش از 1500 مجروح خبر دادند.

تعداد تلفات زلزله ترکیه به 31 کشته و 1547 مجروح افزایش یافت
کد خبر: 380127
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۰:۲۶:۳۳

اعتمادآنلاین| با گذشت دو روز از زمین‌لرزه 6.8 ریشتری در شرق ترکیه تلاش‌های نیروهای امدادی برای بیرون کشیدن افراد گرفتار در زیر آوارها همچنان ادامه دارد و آمار تازه‌ای از کشته‌ها و مجروحان این زمین‌لرزه مخابره شده است.

به نوشته «آناتولی»، مقام‌های ترکیه خبر دادند که بر اثر زمین‌لرزه شامگاه جمعه در شرق این کشور، تاکنون حداقل 31 تن کشته و 1547 نفر مجروح شده‌اند و حال تعدادی از مجروحان وخیم است.

به گفته ریاست مدیریت بحران ترکیه، بیش از 3433 نفر از پرسنل نیروهای امدادی به همراه صدها وسیله نقلیه و تجیهزات و تعداد 17 سگ زنده یاب در منطقه حضور دارند.

«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه روز شنبه (دیروز) در یک کنفرانس خبری گفته بود بر اثر زمین‌لرزه حداقل 10 ساختمان فرو پاشیده است. سویلو همچنین از مرگ 18 نفر در استان «الازیغ» و کشته شدن چهار نفر در استان «مالاتیا» خبر داده بود.

ریاست مدیریت بحران ترکیه در گزارشی درباره کمک‌های امدادی به زلزله‌زدگان خبر داد، حداقل 43 نفر که زیر آوارهای زلزله گرفتار شده بودند، نجات پیدا کرده‌اند.

وزیر کشور ترکیه هم در یک اظهارنظر خبر داد، همچنان 22 نفر زیر آوارهای ناشی از زمین‌لرزه گیر کرده‌اند و تلاش‌ها برای نجات آنها ادامه دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها