کد خبر: 380071
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۰۷:۰۴:۰۰
| |

نتانیاهو: بزرگ‌ترین دوست اسرائیل در کاخ سفید است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طرح دولت ترامپ درباره فلسطین و اسرائیلی‌ها موسوم به «معامله قرن» را فرصتی برای رژیم خود دانست که نباید از دست داد.

نتانیاهو: بزرگ‌ترین دوست اسرائیل در کاخ سفید است
کد خبر: 380071
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۰۷:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن طرح موسوم به «معامله قرن» را که قرار است مفاد آن بزودی توسط دولت ترامپ اعلام شود، «تاریخی» دانست.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی پیش از سفر به واشنگتن و دیدار با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره طرح موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد: من با ترامپ و تیم او سه سال است که درباره نیازهای بسیار حیاتی امنیتی و ملی‌مان صحبت می کنم. نیازهایی که لازم است در هر گونه راه‌حل سیاسی لحاظ شود.

او افزود: در کاخ سفید با گوش‌های شنونده به این نیازها مواجه شدم. طرح صلح خاورمیانه که دولت آمریکا به زودی آن را منتشر خواهد کرد، یک طرح تاریخی است. برای اولین بار در تاریخ چنین فرصتی برای‌مان وجود دارد و نباید آن را از دست بدهیم. ما امروز در کاخ سفید بزرگ‌ترین دوست اسرائیل را داریم و به همین دلیل امروز فرصت بزرگی است.

رسانه‌های عبری زبان شنبه اعلام کردند بنیامین نتانیاهو دوشنبه و سه‌شنبه جاری با ترامپ دیدار خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که دو طرف سه‌شنبه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها