کد خبر: 379097
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

چاووش اوغلو: آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می‌دهد

یک روز بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور ترکیه درباره حضور نیروهای آنکارا برای آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی، وزیر خارجه ترکیه امروز اعلام کرد این کشور به آموزش این نیروها ادامه خواهد داد.

چاووش اوغلو: آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می‌دهد
کد خبر: 379097
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| با گذشت دو روز از کنفرانس برلین درباره لیبی، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه ضمن «مشروع» خواندن موضع آنکارا در خصوص دادن آموزش به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی، از تداوم آموزش به این نیروها خبر داد.

به نوشته «اسپوتنیک»، وزیر خارجه ترکیه امروز «سه‌شنبه» اعلام کرد: «ما (دولت ترکیه) با لیبی درباره آموزش (نیروهای دولت وفاق ملی) توافق کردیم و این دقیقا همان کاری است که ما داریم انجام می‌دهیم و این کار، یک اقدام مشروع است و ادامه خواهد یافت».

اوغلو با اشاره به کنفرانس برلین درباره لیبی افزود: «این خوب است که همه از آتش‌بس (در لیبی) و تلاش‌های آتی حمایت کردند اما باید به فرایند سیاسی سرعت داده شود».

پیش از صحبت‌های امروز مولود چاووش اوغلو درباره آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنان روز گذشته خود گفته بود، آنکارا هنوز نظامی به لیبی اعزام نکرده و فقط مشاور و نیروهای آموزش‌دهنده فرستاده شده‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها