کد خبر: 377922
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۱۳:۴۰:۲۱
| |

جنبش عصائب اهل الحق:

آمریکا در صورت عدم خروج از عراق شکست بزرگی متحمل خواهد شد

جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که اگر نیروهای آمریکایی به خواست دولت و ملت عراق برای خروج توجه نکنند، شکست بزرگی متحمل خواهند شد.

آمریکا در صورت عدم خروج از عراق شکست بزرگی متحمل خواهد شد
کد خبر: 377922
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۱۳:۴۰:۲۱

اعتمادآنلاین| محمود الربیعی، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق امروز در گفتگو با راشاتودی اعلام کرد که این گروه آمادگی دارد در صورتی که نظامیان آمریکایی از طریق راههای قانونی و دیپلماتیک از عراق خارج نشوند، به این نیروها ضربه وارد خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: در صورتی که واشنگتن به خواست ملت و دولت عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی بی توجهی کند، گروههای مقاومت با تمامی امکانات خود آماده است تا خسارت بزرگی به نیروهای آمریکایی وارد کند.

الربیعی در ادامه گفت: به اعتقاد من آمریکا از رویارویی مستقیم با جنبش‌های مقاومت هراس دارد، زیرا پیش‌تر تجربه تلخی از رویارویی با آنها دارد؛ با این تفاوت که نیروهای آمریکایی که تا قبل از سال 2011 در خاک عراق بودند با نفرات بالا و تجهیزات کامل و بزرگ خود آماده مبارزه بودند.

وی خاطرنشان کرد که در مقایسه با سال‌های گذشته، جنبش‌های مقاومت ضد آمریکایی در عراق، در مقایسه با یک سال قبل، از پیشرفت و آمادگی خیلی بالاتری برخوردارند.

شایان ذکر است پارلمان عراق پس از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد شعبی، طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را تصویب کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها