کد خبر: 376070
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

آمریکا قطعاً پیام ایران را دریافت کرده است/ ملت ایران از مواضع محکم، قوی و به حق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد/ این‌طور نیست که کسی ضربه‌ای بزند و برود و ما در مقابلش سکوت کنیم

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، با تاکید بر اینکه «به گفته رهبری، زمان بزن در رو گذشته است و این‌طور نیست که کسی ضربه‌ای بزند و برود و ما در مقابلش سکوت کنیم» گفت: پیام حمله مقابله‌جویانه ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق این است که ملت ایران از مواضع محکم، قوی و بحق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

آمریکا قطعاً پیام ایران را دریافت کرده است/ ملت ایران از مواضع محکم، قوی و به حق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد/ این‌طور نیست که کسی ضربه‌ای بزند و برود و ما در مقابلش سکوت کنیم
کد خبر: 376070
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا، ملت ایران خواستار انتقام سخت از مسببان آن ترور شدند. مسئولان وعده دادند این اقدام مقابله‌جویانه انتقامی سخت از آمریکا خواهد بود.

درست زمانی که همه درگیر مراسم وداع با شهید سردار سلیمانی بودند و البته هنوز پیکر ایشان دفن نشده بود، سپاه اعلام کرد در همان ساعت 1:20 بامداد که شهید سلیمانی ترور شده بود، مواضع نظامی آمریکا در 2 نقطه عین‌الاسد و الانبار را مورد هدف قرار داده است؛ یعنی انتقام سخت وعده داده‌شده تحقق یافته است.

اقدامی که با واکنش‌های مختلف داخلی و خارجی مواجه شده است و البته مقامات نظامی ایران هشدار داده‌اند در صورت شرارت آمریکا، پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر به آنها خواهند داد.

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در ارزیابی خود از حمله سپاه پاسداران به 2 پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد و الانبار به منظور اقدام تلافی‌جویانه در مقابل ترور سردار سلیمانی گفت: حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق اقدامی مقابله‌جویانه بوده است. مقابله به مثلی که خواست ملت ایران و مردم منطقه بوده است.

نماینده اصولگرای مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: اقدام مقابله‌جویانه سپاه پاسداران و حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هم مطالبه مردمی و هم حق قانونی ما بوده است که در مقابل اقدام زشت تروریستی و احمقانه رئیس‌جمهوری آمریکا و کاخ سفید انجام دادیم.

لازم بود اقدام متقابل ما هم غافلگیرکننده و هم کوبنده باشد

سعیدی تاکید کرد: لازم بود اقدام متقابل ما هم غافلگیرکننده و هم کوبنده باشد. بنابراین سپاه پاسداران دقیقاً نقطه‌ای را مورد هدف قرار داد که پهپادهای آمریکایی از آن پایگاه هدایت شده بودند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در سنوات گذشته هم بخش اعظمی از عملیات تروریستی آمریکا و حمایت‌هایشان از داعش و جریانات تکفیری و تروریسم منطقه از این پایگاه نظامی آمریکایی پشتیبانی می‌شد. بنابراین همین پایگاه نظامی در همان ساعتی که شهید سردار سلیمانی به شهادت رسید مورد حمله قرار گرفت.

زمان «بزن در رو» گذشته است

سعیدی در خصوص پیامی که حمله مقابله‌جویانه ایران به آمریکا در بر داشت گفت: پیام این حمله و اقدام مقابله‌جویانه این است که ملت ایران از مواضع محکم، قوی و بحق خود و همچنین آرمان‌های خودشان عقب‌نشینی نخواهند کرد. همچنین به گفته رهبری، زمان بزن در رو گذشته است و این‌طور نیست که کسی ضربه‌ای بزند و برود و ما در مقابلش سکوت کنیم.

آمریکا فهمید ملت ایران از مواضع اصولی خودش عقب‌نشینی نمی‌کند

عضو فراکسیون اصولگرای ولایی در پاسخ به اینکه آیا ایالات متحده آمریکا و ترامپ این پیام را دریافت کرده‌اند گفت: قطعاً متوجه پیام ما هستند و می‌دانند که ملت ایران بر سر مواضع اصولی خودش ایستاده است و عقب‌نشینی هم نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها