شورای همکاری ترور سردار سلیمانی و ابومهدی را محکوم نکرد

شورای همکاری با نگرانی همه حوادث و تحولات اخیر در عراق را دنبال می‌کند و همه طرف‌های مربوطه را به آرامش، عدم تشدید تنش و ترجیح دادن راه‌حل‌های سیاسی به منظور دور کردن منطقه و ملت‌های آن از هر گونه پیآمدهای منفی بر امنیت و ثبات منطقه دعوت می‌کند.

شورای همکاری ترور سردار سلیمانی و ابومهدی را محکوم نکرد
کد خبر: 375450
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۵:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌‌ شورای همکاری خلیج فارس بعد از گذشت چهار روز از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بدون محکوم کردن این جنایت، تنها همه طرف‌ها را به آرامش و عدم تنش فراخواند.


«شورای همکاری خلیج» فارس امروز دوشنبه بیانیه‌ای صادر و طی آن بر حفظ آرامش و عدم تشدید تنش‌ها تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: «شورای همکاری با نگرانی همه حوادث و تحولات اخیر در عراق را دنبال می‌کند و همه طرف‌های مربوطه را به آرامش، عدم تشدید تنش و ترجیح دادن راه‌حل‌های سیاسی به منظور دور کردن منطقه و ملت‌های آن از هر گونه پیآمدهای منفی بر امنیت و ثبات منطقه دعوت می‌کند.»

طبق گزارش وبگاه شبکه «السومریه»، شورای همکاری همچنین جامعه جهانی را به مسئولیت‌پذیری برای توقف تنش‌ها در منطقه فراخواند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) صبح روز جمعه اعلام کرد که در حمله هوایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به شهادت رسانده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها