کد خبر: 372522
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۴:۰۵:۵۲
| |

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: احتمال رویارویی با «ایران» بعید نیست

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تکرار یاوگویی‌های مقامات این رژیم علیه ایران پرداخت و مدعی شد: اجازه حضور نظامی ایران در سوریه و عراق را نمی‌دهیم.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: احتمال رویارویی با «ایران» بعید نیست
کد خبر: 372522
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۴:۰۵:۵۲

اعتمادآنلاین| آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.

او مدعی شد: به ایران اجازه حضور نظامی در سوریه و حتی عراق را نمی‌دهیم. به دنبال تحولات عراق، فعالیت‌های ایران در عراق زیاد شده و سلاح پیشرفته به آنجا منتقل شده است که ما نمی‌توانیم در قبال آن حرکتی انجام ندهیم. نیروهای ایرانی از سوریه باید ریشه‌کن شوند. ما اجازه حضور نظامی آنها در سوریه و عراق را نمی‌دهیم.

کوخاوی گفت: در جنگ آینده ما مجبور به حمله به مناطق مسکونی خواهیم بود و همچنین زیرساخت‌ها یا رژیمی که اجازه اقدام علیه ما را می‌دهد، هدف قرار خواهیم داد. اسرائیل برق، سوخت و پل‌ها را هدف قرار خواهد داد. اگر دولت لبنان یا سوریه یا حماس و دیگران اجازه اقدامات علیه ما را بدهند، هدف قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران اقدامات خصمانه خود را علیه کشورهای خلیج فارس و نیز اسرائیل افزایش داده است ما به حملات پاسخ خواهیم داد و احتمال رویارویی با ایران بعید نیست.

او در ادامه اذعان کرد: در جنگ آتی با لبنان یا حماس، جبهه داخلی اسرائیل در معرض حملات گسترده موشکی قرار خواهد گرفت که تأثیر زیادی ضد ما دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها