کد خبر: 371218
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

2024، آخرین سال حضور پوتین در قدرت

اشاره‌های ولادیمیر پوتین به محدود شدن دوره‌های ریاست‌جمهوری ظن و گمان‌ها در مورد خروج او از کرملین طی سال 2024 را افزایش داد.

2024، آخرین سال حضور پوتین در قدرت
کد خبر: 371218
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اشاره‌های ولادیمیر پوتین به محدود شدن دوره‌های ریاست‌جمهوری ظن و گمان‌ها در مورد خروج او از کرملین طی سال 2024 را افزایش داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های جهانی که نشست مطبوعاتی اخیر پوتین را پیگیری کرده‌اند طی تفسیرهایشان در این باره خبر دادند: وقتی از رئیس‌جمهور روسیه درباره انجام اصلاحات در قانون اسلاسی، به خصوص ممنوعیت حضور فرد به مدت بیش از 2 دوره ریاست‌جمهوری، پرسیده شد، پاسخ داد: آنچه می‌توانیم انجام دهیم این است که کلمه پیاپی را در مورد پست ریاست‌جمهوری حذف کنیم.

در صورت انجام چنین تغییری، پوتین بعد از سال 2024 با پایان دومین دوره از ریاست‌جمهوری‌اش دیگر نخواهد توانست دوباره نامزد ریاست‌جمهوری این کشور شود و همانند چند دوره پیش هم قادر نخواهد بود با تغییر در پست‌هایش، به مدت چهار سال از این مقام دور شود و دوباره به آن بازگردد.

به اعتقاد کارشناسان هنوز برای پیش‌بینی نوع رفتار و تصمیم‌گیری ولادیمیر پوتین برای آینده سیاسی‌اش بعد از 2024 که دومین دور ریاست‌جمهوری‌اش به پایان می‌رسد بسیار زود است، اما حرف و حدیث‌هایی در مورد قصد رئیس‌جمهور روسیه برای دور شدن از جهان سیاست به گوش می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها