کد خبر: 362203
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۴:۱۱:۴۵
| |

سفیر آمریکا خواستار «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان توسط اروپا شد

سفیر آمریکا در آلمان در پاسخ به اظهارنظر همتای صهیونیست خود درباره حمله بامداد امروز به چند پایگاه در سوریه، از کشورهای اروپایی خواست حزب‌الله لبنان را به عنوان یک سازمان «تروریستی» به رسمیت بشناسد.

سفیر آمریکا خواستار «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان توسط اروپا شد
کد خبر: 362203
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۴:۱۱:۴۵

اعتمادآنلاین| «ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در آلمان در پیامی توئیتری خواستار «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان توسط کشورهای اروپایی شده است.

ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان در شبکه مجازی خود به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان درباره حمله بامداد امروز این رژیم به برخی اهداف در سوریه واکنش نشان داد.

ساعاتی بعد از حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به چند پایگاه در جنوب سوریه، «جرمی ایساچاروف» سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان در توئیتر خود مدعی شد: «اسرائیل بعد از شلیک شب گذشته راکت‌ها به اسرائیل به دستور ایران، اهداف نظامی نیروی قدس سپاه و پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد».

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله بامداد امروز به چند پایگاه در سوریه مدعی شده بود: «ما حملات گسترده‌ای به نیروهای ایرانی و نیروهای مسلح سوری در سوریه، در پاسخ به شلیک راکت توسط نیروهای ایرانی در شب گذشته به سمت اسرائیل انجام دادیم»

ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در واکنش به توئیت همتای صهیونیست خود، یک پیام توئیتری نوشت: «اکنون زمان آن فرا رسیده که حزب‌الله به عنوان نیروی نیابتی ایران در سراسر اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شود».

این در حالی است که اتحادیه اروپا، حزب‌الله لبنان را به صورت دو بخش سیاسی و نظامی به رسمیت شناخته و بخش نظامی آن را در فهرست تحریم قرار داده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها