کد خبر: 360104
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۴۳:۱۴
| |

«تل‌آویو» رهبر جهاد اسلامی فلسطین را به ترور تهدید کرد

منابع مطلع گفتند، تل‌آویو از طریق نماینده سازمان ملل به جهاد اسلامی هشدار داد در صورت ادامه شلیک موشک از غزه، اقدام به ترور رهبر این جنبش می‌کند.

«تل‌آویو» رهبر جهاد اسلامی فلسطین را به ترور تهدید کرد
کد خبر: 360104
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۴۳:۱۴

اعتمادآنلاین| منابع دیپلماتیک خبر دادند رژیم صهیونیستی تهدید کرده که در صورت ادامه شلیک موشک به شهرک‌های اسرائیلی، تل‌آویو اقدام به ترور رهبر جهاد اسلامی خواهد کرد.

به گزارش روزنامه سعودی «الحیاه»، «نیکلای ملادینوف» نماینده سازمان ملل در امور خاورمیانه پیام رژیم صهیونیستی را به طرف مصری (که میانجیگر بین تل‌آویو و گروه‌های فلسطینی است) منتقل کرده مبنی بر اینکه «اگر شلیک موشک ادامه یابد، اسرائیل زیاد النخاله دبیر کل جهاد اسلامی را ترور خواهد کرد».

طبق این گزارش، ملادینوف گفته که تلاش‌ها برای توقف درگیری و برقرار شدن آتش‌بس میان غزه و فلسطین اشغالی تاکنون شکست خورده و نتیجه‌ای نداشته است.

منابع روزنامه الحیاه همچنین گفتند که تل‌آویو پیشنهاد آتش‌بس و احترام کامل به مفاد توافق آتش‌بس غزه را داده و علاوه بر این سیاست ترور را نیز متوقف می‌کند.

روزنامه الحیاه با بیان اینکه «گفته می‌شود زیاد النخاله در سوریه است»، نوشت، اسرائیل تهدید کرده که «اگر شلیک موشک به شهرک‌های اسرائیلی ادامه یابد، اسرائیل سیاست ترور را تشدید می‌کند و آنگاه دبیرکل گروه،‌ در امان نخواهد بود و او نیز در زمره اهداف خواهد بود. اما اگر شلیک موشک به شهرک‌های مجاور غزه متوقف و به آتش‌بس پایبند باشد، اسرائیل نیز به همه شروط آتش‌بس متعهد خواهد ماند و تسهیلات بیشتری به نوار غزه خواهد داد».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها