کد خبر: 357085
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۶:۲۲
| |

معاونت بین‌الملل سازمان بسیج به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه داد

معاونت بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین، در آستانه یوم‌الله 13 آبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیزدهم آبان درسی فراموش‌ناشدنی برای تمام مردم در سراسر گیتی بود که با ابرقدرت‌های چپاول‌گر به مبارزه بی‌امان بپردازند.

معاونت بین‌الملل سازمان بسیج به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه داد
کد خبر: 357085
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۶:۲۲

اعتمادآنلاین| در آستانه فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، معاونت بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

«سیزده آبان فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکایى و استکبار آمریکایى در ایران و در جهان بود.»

امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

13آبان، روزی است که بر تارک آن وقایع بزرگ و سرنوشت‌سازی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است، روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و ایثار ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است. 13 آبان یادآور سه واقعه مهم دستگیری و تبعید حضرت امام (ره) در سال1343، کشتار بیرحمانه دانش آموزان در 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است که این رخدادهای تاریخ‌ساز آغاز تحولی عمیق در سطح غرب آسیا و جهان برای عریان ساختن ماهیت پنهان‌شده حکمرانان آمریکا بود.

اراده خدای منّان بر آن است که مظلومان به پاخیزند، بر طاغیان و مستکبران، شوریده و داد خود را از آنها بگیرند و حاکمیت را از آنِ خود کنند. امام خمینی(ره) با همین تفکر ژرف و ریشه‌دار دینی هسته‌ مقاومت جهانی اسلام را علیه بیداد و تباهی استعمارگران و مستکبران بنیان نهاد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) و فرامین و منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فراگرفته است. مبارزه مردم شجاع و آزادی‌خواه فلسطین بر ضد اشغال‌گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، مقاومت مردم مظلوم یمن مقابل جنایات وحشیانه آل سعود و همپیمانان آن، مبارزات مردم بحرین با ظلم و دیکتاتوری آل‌خلیفه و مبارزات همه ملت‌های آزادی‌خواه همین روحیه را نشان می‌دهد و از ثمره‌های انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌رود.

سیزدهم آبان درسی فراموش‌ناشدنی برای تمام مردم در سراسر گیتی بود که با ابرقدرت‌های چپاول‌گر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. سیزدهم آبان به همه‌ مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان اثبات کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون پوچ و پوشالی هستند و می‌توانند چپاول‌گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند. پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که: تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیشگاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها سرتسلیم فرود نیاورند. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه‌ مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

معاونت بین الملل سازمان بسیج ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و دعوت از آحاد مردم انقلابی کشورمان برای حضور گسترده و پرشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، تأکید می‌کند در حالی که مردم عزیز ایران به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند، ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده‌اند. در 13 آبان امسال، مردم امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند و این عمل گامی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها