کد خبر: 356223
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۹:۰۰
| |

اخراج مدیر مدرسه‌ای در آمریکا به علت غیر واقعی خواندن هولوکاست

به دنبال اظهار نظر "ویلیام لاتسون" در مورد تاریخچه متفاوت حادثه هولوکاست، هیئت مدیره مدرسه "پالم بیچ" وی را از ادامه تدریس در مدرسه منع و سپس حکم اخراج وی را اعلام کرد.

اخراج مدیر مدرسه‌ای در آمریکا به علت غیر واقعی خواندن هولوکاست
کد خبر: 356223
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر یک مدرسه در شهر "بوکا راتون" ایالت فلوریدا در آمریکا به علت اظهار نظر متفاوت با قرائت رسمی کاخ سفید از تاریخچه هولوکاست از مدرسه اخراج شد.

به گزارش شبکه سی ان ان، به دنبال اظهار نظر "ویلیام لاتسون" در مورد تاریخچه متفاوت حادثه هولوکاست، هیئت مدیره مدرسه "پالم بیچ" وی را از ادامه تدریس در مدرسه منع و سپس حکم اخراج وی را اعلام کرد.

براساس بیانیه مدرسه پالم بیچ، لاتسون به علت سوء رفتار اخلاقی و عدم انجام مسئولیتهای شغلی از ادامه همکاری با مدرسه منع می شود.

پس از آنکه والدین یکی از دانش آموزان در ایمیلی به لاتسون از او در مورد چگونگی تدریس مدرسه در مورد هولوکاست می پرسد؟ لاتسون در پاسخ می گوید، من نمی توانم بگویم هولوکاست یک واقعیت تاریخی است زیرا من به عنوان یک کارمند منطقه قادر به انجام چنین کاری نیستم.

اخراج مدیر مدرسه در ایالت فلوریدا به علت اظهار نظر متفاوت در مورد تاریخچه هولوکاست در حالی اتفاق می افتد، که دولتمردان آمریکایی برای سالیان سال مدعی هستند که آمریکا کشوری آزاد در اظهار نظر است و این کشور احترام ویژه ای برای آزادی بیان و اختلاف نظرها قائل است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها