کد خبر: 355640
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۰:۳۰:۵۹
| |

مسکو:

میادین نفتی شرق فرات باید در کنترل دولت سوریه باشد

لکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه اظهار کرد: بدون تردید این میدان‌های نفتی باید تحت کنترل دولت سوریه باشند و ما بر این باوریم که این تنها راه حل موجود است.

میادین نفتی شرق فرات باید در کنترل دولت سوریه باشد
کد خبر: 355640
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۰:۳۰:۵۹

اعتمادآنلاین| فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه تاکید کرد که میدان‌های نفتی شرق فرات باید تحت کنترل دولت سوریه باشند.

به گزارش شبکه المنار، الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه اظهار کرد: بدون تردید این میدان‌های نفتی باید تحت کنترل دولت سوریه باشند و ما بر این باوریم که این تنها راه حل موجود است.

لاورنتیف در ادامه ابراز امیدواری کرد که یگان‌های مدافع خلق کرد در تاریخ توافق شده از مناطق مرزی در شمال سوریه عقب‌نشینی کنند.

فرستاده روسیه به سوریه در این زمینه گفت: به این مساله امیدواریم و آن را دنبال خواهیم کرد، هرگز نخواهم گفت تضمینی وجود ندارد، میان روسای جمهور ما توافقی انجام شده است و این یعنی که آن دو تضمین‌هایی ارائه کرده‌اند و ما باید منتظر باشیم.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در ناتو گفته بود: واشنگتن از میدان‌های نفتی سوریه دفاع خواهد کرد، در حال حاضر اقداماتی را برای تقویت پایگاه‌هایمان در دیرالزور در پیش گرفته‌ایم و این طرح‌ها شامل نیروها و تجهیزات خواهند بود تا اطمینان یابیم گروه تروریستی داعش هرگز نخواهد توانست به منبع درآمدی دست یابد که بتواند با آن منطقه، اروپا و یا آمریکا را هدف قرار دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها