کد خبر: 354802
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۲:۰۰
| |

«عمار حکیم» بر برگزاری مسالمت‌آمیز اعتراضات در عراق تاکید کرد

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح، وضعیت سیاسی عراق و تظاهرات مردم در این کشور را بررسی کرد.

«عمار حکیم» بر برگزاری مسالمت‌آمیز اعتراضات در عراق تاکید کرد
کد خبر: 354802
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح دیدار کرد.

حکیم در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی در بغداد انجام شد، مطالباتی را که باید به صورت فوری اجرا شود و مطالبات مربوط به ایجاد شغل و خدمات را بررسی و بر ضرورت اقدام فوق‌العاده به دور از بروکراسی جهت اجرای مطالبات تاکید کرد.

او اولویت‌بندی مطالبات و اقدامات جدی‌تر در مبارزه با فساد و برخورد بی‌ملاحظه با مفسدان و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی به دور از هرگونه جانبداری و در شفافیت کامل را خواستار شد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین خواستار استفاده از این فرصت از سوی همه تشکل‌های سیاسی برای پایان دادن به سهمیه‌بندی و تعدیل کابینه بر اساس پاکدستی و کارآمدی شد.

او با اشاره به اظهارات مرجعیت درباره مسئولیت بزرگ مجلس در اصلاحات و تغییرات سیاسی خواستار همکاری بیشتر مجلس با دستگاه اجرایی برای اجرای مطالبات مردم شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین درباره تظاهرات مردم عراق نیز بر ضرورت حفظ مسالمت آمیز بودن این تظاهرات و پیگیری اهداف مشخص آن و توجه به تمایل برگزارکنندگان به خودداری از سیاسی کردن این تظاهرات تاکید کرد و از دستگاه امنیتی خواست تظاهرات‌کنندگان را در برابر کسانی که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند حفظ کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها