کد خبر: 347598
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۵:۲۶:۲۰
| |

گروه‌های مقاومتی فلسطین از سردار سلیمانی حمایت کردند

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن اعلام اینکه فرمانده نیروی سپاه قدس ایران پیروزی‌های بسیاری را به نام خود ثبت کرده، تصریح کردند، واشنگتن و تل‌آویو که متحمل شکست‌هایی شده‌اند اکنون دنبال جبران آن به طُرُق دیگر هستند.

گروه‌های مقاومتی فلسطین از سردار سلیمانی حمایت کردند
کد خبر: 347598
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۵:۲۶:۲۰

اعتمادآنلاین| «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد، به سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران پرونده‌‌ای داده شده که در آن پیروزی‌های بزرگی ثبت کرده است.

وی به المیادین گفت: آمریکا و (رژیم) اشغالگر پس از شکست‌هایی که خورده‌اند و (این تحمیل شکست‌ها) به اسم سلیمانی ثبت شده، تلاش می‌کنند برای خود پیروزی ثبت کنند.

ابومجاهد ادامه داد: سلیمانی از معدود افرادی است که با فلسطین همراه شده و روابط محکمی با مقاومت فلسطین دارد. وی همیشه در کنار فلسطین و توسعه توانایی و امکانات آن بوده است.

«احمد المدلل» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم گفت؛ تلاش برای ترور سلیمانی توطئه‌ای صهیونیستی-آمریکایی برای برگرداندن ورق است.

وی ادامه داد: تلاش‌هایی برای ضربه به ثبات (منطقه) در جریان است خصوصا اینکه ایران نوک پیکان در حمایت از مقاومت است.

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری ـ عربی برای ترور سرلشکر قاسم سلیمانی ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و نهایتاً دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌برداشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها