کد خبر: 346358
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۵۱:۲۸
| |

دونالد ترامپ:

دموکرات‌ها جاسوس و بیکاره‌اند!

«دونالد ترامپ» در واکنش به افشاگری‌های اخیر در زمینه گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس‌جمهور اوکراین، اطلاعات فاش‌شده را کاملا نادرست و جعلی خواند و دموکرات‌ها را به جاسوسی از خود متهم کرد.

دموکرات‌ها جاسوس و بیکاره‌اند!
کد خبر: 346358
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۵۱:۲۸

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به جنجال‌های اخیر پیرامون افشای مکالمه تلفنی او با «ولادیمیر زلنکسی» رئیس‌جمهور اوکراین در چند توئیت نوشت: «مثل هر آمریکایی، من هم مجاز به دیدار با شخص اتهام‌زننده به خود هستم، مخصوصا که به او افشاگر هم می‌گویند، کسی که یک مکالمه خوب با یک رهبر خارجی را به صورت کاملا نادرست و به شیوه‌ای فریبکارانه ارائه کرده است.»

او در ادامه با متهم کردن «آدام شیف» نماینده دموکرات که در حال پیش بردن این پرونده در مجلس نمایندگان است افزود: شیف حرفهایی از خودش درآورده و نوشته است و می‌گوید که اینها را رئیس جمهور آمریکا گفته است، من تقاضا دارم که آدام شیف به خاطر فریب و خیانت در بالاترین سطح مورد مواخذه قرار بگیرد.»

او اضافه کرد: «علاوه بر آن، من نه تنها می‌خواهم با متهم خود که اطلاعات دست دوم و دست سوم داده است، دیدار کنم بلکه با شخصی که این اطلاعات را به صورت غیرقانونی در اختیار این افشاگر قرار داده است و کاملا نادرست هستند نیز دیدار کنم. آیا این جاسوسی از رئیس جمهور آمریکا نیست؟ عواقب بزرگی خواهد داشت.»

ترامپ در ادامه توئیت‌های بلند بالای خود نوشت: این دموکرات‌ها، که هیچ کاری انجام نمی‌دهند، در حال آسیب بزرگ به کشورمان هستند. جوری دروغ می‌گویند و خیانت می‌کنند و در حال بی ثبات کردن کشور هستند که در تاریخ ایالات متحده سابقه نداشته است و این درحالیست که انتخابات 2020 نیز در پیش است. دموکرات‌ها و رسانه‌های جعلی خطرناک و بد هستند...»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها