کد خبر: 337918
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

از فروشنده بستنی به پوتین و اردوغان در نمایشگاه هوانوردی روسیه چه می‌دانید؟

چند روز بعد از  انتشار تصاویر خرید بستنی برای اردوغان توسط پوتین برخی خبرنگاران متوجه شدند زن فروشنده همان زنی است که دو سال قبل‌تر هم در همان‌جا به پوتین بستنی فروخته بود.

از فروشنده بستنی به پوتین و اردوغان در نمایشگاه هوانوردی روسیه چه می‌دانید؟
کد خبر: 337918
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خیلی‌ها تصاویر خرید بستنی برای اردوغان توسط پوتین را در نمایشگاه هوانوردی روسیه مشاهده کردند. چند روز بعد از انتشار این تصاویر برخی خبرنگاران متوجه شدند زن فروشنده همان زنی است که دو سال قبل‌تر هم در همان‌جا به پوتین بستنی فروخته بود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این امر باعث شد تا شایعاتی در رابطه با عضویت این زن در سازمان‌های امنیتی روسیه منتشر شود.

این خبر چنان گسترش یافت که باعث شد سخنگوی کرملین به آن واکنش نشان داده و تاکید کند تبدیل شدن یک مامور امنیتی به یک بستنی‌فروش شایعه‌ای بیش نیست، چرا که معمولاً پیمانکارها بخش‌های مختلف این نمایشگاه را به دست می‌گیرند و تا زمانی که رسانه‌ها اعلام کردند نمی‌دانسته که این همان زنی است که 2 سال قبل هم پوتین از او خرید کرده است.

«کاترینا ساورونووا» فروشنده بستنی هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها تاکید کرد: من طی دو دوره گذشته نمایشگاه در آن حضور داشتم، اما من یک فروشنده ساده نیستم بلکه مدیر گروه تامین‌کننده مواد غذایی هستم و شرکتی که در آن کار می‌کنم برای سومین دوره پیاپی مسئولیت تامین مواد غذایی نمایشگاه را بر عهده دارد.

این فروشنده دلیل دو بار خرید پوتین از او در دو دوره مختلف نمایشگاه را یک تصادف صرف عنوان کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها