کد خبر: 336965
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۳۶:۱۷
| |

هشدار محافظه‌کاران انگلیس به قانونگذاران نسبت به اخراج از حزب

رسانه انگلیسی اسکای‌نیوز به نقل از منبعی خبری گزارش کرد، مقام‌های ارشد حزب محافظه‌کار این کشور به قانونگذاران این حزب در پارلمان هشدار داده‌اند در صورت نشان دادن هر گونه تلاشی برای بلوکه کردن یک برگزیت بدون توافق، مقام‌های حزب، ناظم پارلمانی آنها را کنار خواهند گذاشت و به این ترتیب آنها را از فراکسیون مربوط به این حزب در پارلمان اخراج خواهند کرد.

هشدار محافظه‌کاران انگلیس به قانونگذاران نسبت به اخراج از حزب
کد خبر: 336965
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۳۶:۱۷

اعتمادآنلاین| رسانه انگلیسی اسکای‌نیوز به نقل از منبعی خبری گزارش کرد، مقام‌های ارشد حزب محافظه‌کار این کشور به قانونگذاران این حزب در پارلمان هشدار داده‌اند در صورت نشان دادن هر گونه تلاشی برای بلوکه کردن یک برگزیت بدون توافق، مقام‌های حزب، ناظم پارلمانی آنها را کنار خواهند گذاشت و به این ترتیب آنها را از فراکسیون مربوط به این حزب در پارلمان اخراج خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از اسکای نیوز، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس هنگام ناهار نشستی را با ناظم‌های پارلمانی حزب محافظه کار در محل تفرجگاه رسمی چکرز داشت.

جانسون وعده داده برگزیت را چه با توافق و چه بدون توافق با اتحادیه اروپا عملی سازد اما چند قانونگذار محافظه‌کار همراه قانونگذاران احزاب مخالف دولت انگلیس، به دنبال تصویب قوانینی پیش از معلق شدن پارلمان انگلیس در عرض یک هفته آینده هستند تا جلوی یک برگزیت بدون توافق را بگیرند.

اسکای نیوز در گزارش خود نوشت، هر گونه قانونگذار محافظه‌کاری که فردا (سه شنبه) به هنگام بازگشت پارلمان از تعطیلات تابستانی خود به نفع دولت انگلیس رای ندهد از ناظم پارلمانی خود محروم شده و دیگر نامزد حزب محافظه کار در هر انتخاباتی نخواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها