کد خبر: 335700
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۸:۳۷:۰۹
| |

حمله هکرهای سایبری به تلفن‌های همراه رقبای نتانیاهو

حمله هکرهای سایبری به تلفن‌های همراه رقبای نتانیاهو، بهره‌برداری سران رژیم صهیونیستی از تنش‌آفرینی نظامی برای پیروزی در انتخابات کنست و اظهارات نتانیاهو درباره زمان اعلام معامله قرن از جمله خبرهای رژیم صهیونیستی است.

حمله هکرهای سایبری به تلفن‌های همراه رقبای نتانیاهو
کد خبر: 335700
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ ۱۸:۳۷:۰۹

اعتمادآنلاین| رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله هکرهای سایبری به تلفن‌های سران حزب موسوم به آبی و سفید رژیم خبر دادند. کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد حزب کاحول لاوان(آبی و سفید) به ریاست بنی گانتس که بر سر پست نخست وزیری اسرائیل با بنیامین نتانیاهو رقابت می‌کند، هدف حمله هکرهای سایبری روسی قرار گرفته است که موفق شدند تلفن‌ها و دستگاه‌های ارتباطاتی سران حزب از جمله گانتس را هدف حمله سایبری خود قرار دهند.

این رسانه افزود حمله سایبری از طریق بررسی روتینی صورت گرفته که شرکت اطلاعات تجاری انجام داده است، نتایج به دست آمده نشان داده که طرف‌های روسی موفق شده‌ اند تلفن‌های همراه مسئولان ستاد انتخاباتی کاحول لاوان(آبی و سفید) را حک کنند، اقدامی که کمتر از یک ماه مانده تا انتخابات کنست صورت گرفته است، انتخابات کنست هفدهم سپتامبر برگزار می‌شود.

این رسانه گزارش داد حمله هکرهای سایبری به تلفن‌های سران کاحول لاوان(آبی و سفید) به شکل قابل توجهی قدرتمند بوده و کسانی که این حمله را انجام داده‌اند، تجارب سایبری بسیار بالایی دارند.

بر اساس این گزارش، گانتس در صدر افرادی بوده که تلفن همراهش هدف حمله هکرهای سایبری قرار گرفته به طوری که دو تلفنی که مورد استفاده روزانه‌اش بوده، هدف این حمله قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها